Gondolom, abban egyetértünk, hogy csak úgy várni a vevőre elég idegölő feladat.
A tehetetlenség érzésénél nem sok rosszabb van.
A másik oldalon meg ott van az ügyfél, akinek adódott egy feladat, mondjuk, valamilyen alkatrész kellene neki, vagy ideje lenne megcsináltatni valamit az autón, netán autót cserélne.
És fogalma sincs kihez érdemes menni, mert egész nap nem azzal foglalkozik, hogy ha egyszer bajom van, kihez megyek.
Ha nem vagy valamilyen kapcsolatban a régi vevőddel el fog felejteni.
Pedig ahhoz, hogy a vevőd legyen kell egy nagy adag bizalom, ami már a régi vevődnél megvolt.
Akkor tartsunk kapcsolatot! De hogyan?
Itt jön be, ami az előző levelemben volt. (Itt olvashatod.)
Ha megígéred neki, hogy amikor nálad van, számára hasznos információt fogsz adni, pl. szólsz, ha kész az autója, akkor meg fogja adni az elérhetőségét.
Innentől e-mailen vagy akár SMS-ben ha van értékes infód, megadhatod neki.
Pl.: most olcsóbban tud ablaktörlő lapátot venni, vagy ingyenes téli átvizsgálást akciód van, stb.
Ezzel eléred, hogy tud rólad, emlékezni fog rád, érzi, hogy gondolsz rá.
Ráadásul ebből neki haszna származhat.(meg persze neked is.)
Ha ilyet kap az ügyfél, mit gondolsz, hogy fog hozzád viszonyulni?
Hamarabb ott lesz a szállító/számla, mint az áru. Így oldható meg, hogy a vevődet az áru kipakolásakor már ki is tudod szolgálni, nem kell az adminisztrációra várni.
Vagy egy ilyet:
Néhány példa:
- Szerviz: Elkészült az autó javítása, érte lehet jönni 14 és 15 óra között. Ettől eltérő időpont esetén …
- Alkatrészbolt: Önnek a vásárlásai alapján mostantól 3 hónapon keresztül szervizünkben 10 % kedvezmény jár minden ablaktörlőre (J). Kérem tájékozódjon a www.atlatszoszelvedo.hu honlapon a részletekről.
- Alkatrész nagyker / kisker: A kiszállításra került alkatrész számlájának másolatát ezúton leküldjük az előzetes feldolgozás céljából. A másolatát a csatolmányban találja.
- Szerviz: Értesítem, hogy rendszerünk nyilvántartása alapján ZZZ-999 rendszámú gépjárművének műszaki vizsga érvényességi időpontja lejár. Kérem autóját 2013 november xx napján hozza be szervizünkbe. A előzetes megbeszélés alapján a vizsgáztatás idejére csereautót biztosítunk az Ön részére. Kérem érkezését erősítse meg a www.xyzszerviz.hu./zzz999 honlapon.
- Szerviz: Tájékoztatom, hogy automatikus assistant rendszerünk alapján a ZZZ-990 rendszámú autójának hátsó fékbetétei valószínűleg cserére szorul. A fékbetét cseréjének elhalasztása nagyobb mértékű károsodást és biztonsági problémákat okozhat. Kérem járművét a szerdai napon reggel 8 órára hozza be szervizünkbe. Kérem érkezését erősítse meg a www.xyzszerviz.hu./zzz999 honlapon vagy küldjön válasz e-mailt (SMS-t).
- Szerviz: (pl flottás szolgáltatásnál) az Ön aktuális számlájának a másolatát a csatolmányban találja.
Ezzel profi, megbízható, gondoskodó szolgáltató benyomását kelted, ami versenyelőny.
Hát használd! :)))
Szamosfalvi István
ügyvezető
Ha van kérdésed, ötleted, kérlek, írd meg!
Szakértő segítségre van szükséged?
Hívj bátran most: +36 1 284 0030
Vilusz Edgár
Szoftver szakértő
Telefon: +36 1 2840030
e-mail: marketing@autosoft.hu