Tel:+36-1-284-00-30  e-mail:autosoft@autosoft.hu  Cím:1201 Budapest, Lenke u.35
Facebook

Konkrét profittermelő tippek küldése

Mit szólnál ahhoz, ha a régi vevőid ragaszkodnának hozzád?

Ehhez a ragaszkodáshoz azért kell lenni némi oknak is.
Azt ugye nem kell mondanom, hogy az egész ragaszkodásnak az alapja, hogy amit csinálsz, jó legyen. Nem az a lényeg, hogy te azt mond, hogy jó, hanem az ügyfél gondolja azt, hogy amit csinálsz az jó.

Ragaszkodási ok lehet bármi, amit az ügyfélért teszel.
Az biztos, hogy az ügyfélnek jól fog esni, ha bármit teszel érte. Ha leveszel akár csak egy feladatot is a válláról.

Gondold el, az ügyfél rád bízza féltett, drága autóját.
A legtöbb probléma ott kezdődik, hogy az autó leadása után nincs több kapcsolat a tulajdonossal. Nem tudja mi történik, mikor lesz kész, mikor mehet érte, hogy halad a munka. Bizonytalanságban tartod.
Képzeld, milyen jól esne neked is ha nem kéne neked arra figyelni, hogy utánakérdezz az autódnak. Milyen klassz lenne, ha erről kapnál egy e-mailt, vagy egy sms-t.
Sőt ha több napos a javítás az autószervizben, akkor akár minden nap kapnál értesítést, hogy hol tart a munka.

Persze, fel is lehet hívni az ügyfelet. És a Te időd nem drága? Ráérsz telefonszámot keresni, megvárni amíg kicsöng, várni amíg felveszi? Ha nem veszi fel, többször újrahívod? A telefon nem drága?

Küldj e-mailt. Nem véletlen terjedt el az e-mail annyira. Akkor küldöd, amikor akarod, akkor olvassa el amikor akarja. Pénzbe nem kerül. Mi kell még?

Egyszerűbb az e-mail, de ami biztosan azonnal célt ér az ügyfélnél, az az SMS.
Utóbbihoz viszont kell egy sms küldő eszköz, egy modem meg egy szoftver.
Ja, befektetés nélkül nincs nyereség…
Az SMS tudja azt, amit az e-mail, és még annyit, hogy ennél nem vész el az üzeneted a többi között. Ez már egy személyesebb dolog, ráadásul tudja a fogadó fél is hogy költöttél rá, kiemelt ügyfélnek érezheti magát.

Mindkét esetben tettél azért, hogy az ügyfél elégedettebb legyen, emlékezzen rád, és szívesen menjen vissza hozzád.
Tarts fenn kapcsolatot az ügyféllel. Küldj e-mailt, SMS-t, beszélj vele amikor nálad van, érdeklődj,  tájékoztasd. Megéri.

Ráadásul, ha ezt az e-mail vagy SMS-es rendszert elkezded használni, megoldottál egy –másoknak- lehetetlen feladatot is.
De erről majd legközelebb.

Szamosfalvi István
ügyvezető

Ha van kérdésed, ötleted, kérlek, írd meg!

Szakértő segítségre van szükséged?

Hívj bátran most: +36 1 284 0030

Vilusz Edgár

Szoftver szakértő
Telefon: +36 1 2840030
e-mail: marketing@autosoft.hu




Konkrét profittermelő tippek küldése