Tel:+36-1-284-00-30  e-mail:autosoft@autosoft.hu  Cím:1201 Budapest, Lenke u.35
Facebook

Konkrét profittermelő tippek küldése

MENEDZSMENT SZOFTVER, ami időt és költségeket spórol Neked!

Járműjavítással, jármű- és alkatrész-kereskedelemmel foglalkozó cégeknek segítünk átláthatóvá tenni folyamataikat és menedzselni készleteiket. Akár már néhány fős cégként is lehet olyan kihívásod, amit megoldana egy átláthatóbb időpontfoglaló rendszer, a visszakövethető ügyfélkiszolgálás vagy a könyvelés leegyszerűsítése.

Ráadásul, nem csak kiszolgálóeszközt nyújtunk, hanem partnerek vagyunk a bevételszerzésben. Kérd INGYENES online bemutatónkat, és lépj szintet a cégedben!

 

MI EZ AZ EGÉSZ?

Az AMS Szoftverrel nem csak a számlázást vagy a raktárkezelést egyszerűsítheted. Ez egy komplex ügyviteli rendszer, ahol a céged minden folyamata végigvihető és nyomon követhető – ezáltal rengeteg pluszmunkát spórol neked és dolgozóidnak.

A moduláris rendszernek köszönhetően csak azokat a funkciókat látod, amelyekre a cégednek valóban szüksége van. Olyan ez, mint egy határidőnapló, amiben nincsenek üres oldalak, mert a te életedre szabták.

Gyorsan és könnyen kezelhető, felhasználóbarát felületet biztosítunk, amelyet néhány kattintással személyre szabhatsz.

Nincs többé duplán elvégzett munka, mert az adatokat a szabványoknak megfelelően továbbíthatod beszállítóid vagy akár a NAV felé.

Kérj ingyenes online bemutatót, vagy tudd meg azonnal, milyen folyamatokat egyszerűsíthetsz a szoftver segítségével!

HOGY NÉZ KI EGY NAPAZ AMS SZOFTVERREL?
ikon-ugyfel

1. Korrekt, pontos ügyfélkezelés

Reggel jön hozzád egy fontos ügyfél, és már pontosan tudod, mit akar és milyen eszközökre lesz szükséged. Mint egy szálloda, ahol bejelentkezéskor egyből üdvözölnek, hogy „Jó napot Kovács úr. Jó lesz újra a 26-os szoba. Megint kér póttakarót? Fürdőköpeny ugye még mindig XL. Bekészítettük.” Profi, nem? Az ügyfeled biztosan értékelni fogja.

 
ikon-nyomonkovetes

2. Nyomon követhető rendelések

Minden megrendelés látható a rendszerben, így az ügyfélnek biztosan azt adod, amit megbeszéltetek. Van webáruházad? Akkor a rendszer automatikusan lehívja az adatokat, neked csak jóvá kell hagyni a raktári kiadást és már mehet is a számlázás. És a vevőd minden lépésről tudni fog. A visszanézhető ügyféltörténetnek köszönhetően pedig célzott és ezáltal hatékony megkeresésekkel tudod majd elérni. Persze mindezt GDPR kompatibilisen.

 
ikon-raktar

3. Tervezhető raktárkészlet

„Hoppá, kifogyott egy alkatrész, amire ma szükségem lenne!” Ilyen nem fog történni veled, hiszen a rendszerben előre látod a készletek alakulását, és tudod, melyik időszakban mikor mennyit kell rendelned. Ezzel a pénzügyeidet is optimalizálni tudod.

 
ikon-konyveles

4. Egyszerű könyvelés

Sok ügyviteli rendszer létezik, ami adatokat továbbít a könyvelő programok felé, ám ezeket gyakran ki kell egészíteni. Az adatokhoz kapcsolódó tételek nálunk egyből a jogszabályi előírásoknak és az igényeidnek megfelelően jelennek meg, így csak fel kell töltened a kész fájlt könyvelő programodba.

 
ikon-muhely

5. Mérhető műhelyteljesítmény

Egy gyenge kihasználtságú, rossz hatékonyságú üzem nem fog neked bevételt termelni. A program segítségével mérni tudod az üzem időszakonkénti produktivitását, de akár egy dolgozó teljesítményét is. Az átlátható elemzések segítségével megfelelő döntéseket hozhatsz a szükséges fejlesztésekről.

 

E mellett bármikor fordulhatsz hozzánk
IT, számviteli és menedzsmenttel
kapcsolatos kérdésekkel is.
Jó kis hétköznapnak hangzik?

MIÉRT JOBB AZ AMS,MINT EGY HAGYOMÁNYOS SZOFTVER?

 
AMS
HAGYOMÁNYOS SZOFTVER
NAPRAKÉSZSÉG
Folyamatosan fejlesztett, karbantartott rendszer az informatikai és törvényi változásoknak megfelelően.
 
Gyorsan elavuló rendszer. Ha meg akarsz felelni a szabályoknak, kétszer kell dolgoznod.
 
ÜGYFÉLKÖZPONTÚSÁG
A felhasználói tapasztalatok és kérések alapján folyamatosan fejlesztjük a programot.
 
Dobozmegoldás, mely nem alkalmazkodik céged változásaihoz.
 
KEZELHETŐSÉG
Gyors, könnyen kezelhető felület. Az Excelhez hasonló táblázatok kezelése nem igényel különleges informatikai tudást.
 
Egyszerű felület, ám ezért kompromisszumot kell kötnöd. Vagy teljesen egyedi fejlesztés, ami drága és nehezen kezelhető.
 
SZEMÉLYRE SZABHATÓSÁG
Csak azt látod, amire szükséged van. Állítható betűméret és színek, így mindenki számára olvasható.
 
A funkciók nagy részét nem is használod a mindennapokban, ezért átláthatatlanná válik a felület.
 
RUGALMASSÁG
Rendszerünkkel képesek vagyunk bármilyen felépítésű és méretű céget kiszolgálni, akár egyedi gépen, akár hálózatban vagy felhőben is.
 
Cégméretre szabott csomagok közül választhatsz, amelyek nem tudják kezelni az egyedi igényeket.
 
LESZŰRÉSEK
Személyre szabott szűrések, melyek csak a lényeges információkat tartalmazzák.
 
Előre meghatározott szűrési lehetőségek alapján generált kimutatások – sok esetben felesleges információval.
 
KERESŐFELÜLET
Intelligens keresőmotorunk segítségével minden információt megtalálsz, amire szükséged van.
 
Előre meghatározott keresési lehetőségek közül válogathatsz, ezért időigényes lehet, mire megtalálod, amit keresel.
 
TÁMOGATÁS
Folyamatos terméktámogatást nyújtunk, de nem kell minden apró módosításhoz a segítségünket kérned. Nemcsak az IT kérdésekben segítünk, hanem a jogszabályokkal, számviteli törvényekkel is tisztában vagyunk.
 
Megvásárolod a terméket, és magadra maradsz a használatával. Több napba telik, mire az info@ e-mail címre választ kapsz a kérdésedre. Vagy épp minden kattintáshoz fejlesztői segítség kell, ami lelassítja a munkafolyamatokat.
 
INFORMATIKAI FEJLESZTÉS
Folyamatosan naprakészen tartjuk a szoftvert, hogy alkalmazkodjon az informatikai változásokhoz. Nincsenek üresjáratok, leállások.
 
A régi verzió használhatatlan, az új verzió pedig drágább vagy időigényes a frissítése.
 
BIZTONSÁG
Egy esetleges probléma esetén mindig friss biztonsági mentés áll rendelkezésre.
 
Egy rossz kattintással több hét munkája veszhet oda, amelyet időigényes rekonstruálni.
 

SZOLGÁLTATÁSOK– MI VAN A MOTORHÁZTETŐ ALATT?

AUTOSOFT MANAGEMENT SYSTEM

Mindennek az Alfája és Omegája. A nyitott munkalapos rendszer segítségével minden folyamat azonnal dokumentálható a bekövetkezés pillanatában. Így garantáltan nem maradnak le kiszámlázandó vagy elvégzendő tételek.

MILYEN FOLYAMATOKAT EGYSZERŰSÍTHETSZ VELE?

 

ÜGYFÉLKEZELÉS

Minél több információt tudsz vevőidről, annál célzottabban (és ezáltal hatékonyabban) értékesíthetsz. Alakíts ki kedvezményrendszereket vagy használd az adatokat marketingcélokra!

 

RAKTÁRKEZELÉS

Teljes körű raktárkezelés az anyag bevételezésétől a kiadásig. Kövesd nyomon az alkatrészforgalmat, és rendelj meg mindent időben! A készletek naplózása FIFÓ elv szerint működik, így pontosan követhető mindenfajta bevételezés és kiadás.

 

RENDELÉSKEZELÉS

Kezeld gördülékenyen a bejövő rendeléseket, hogy az ügyfél mindig azt kapja, amire számít!

 

BIZONYLATOLÁS

Bármilyen típusú és számú bizonylatot képes a rendszer szabályosan kezelni. Ideértve a számlával egy tekintet alá eső okiratokat is, amilyen a helyesbítés vagy a teljes lerontás.

 

BETANÍTÁS EGYSZERŰSÍTÉSE

A cég szolgáltatásainak jegyzéke és a folyamatok listája felvihető a rendszerbe, ezáltal a dolgozók mindig tudják, milyen munkafolyamat következik éppen.

 

DOLGOZÓK MOTIVÁLÁSA

A program nyomon tudja követni, ki mikor mit csinált, és az így generált bevételt is láthatóvá teheti. Ez jó alapot teremt egy jutalékos vagy motivációs rendszer kidolgozására. Természetesen a felhasználók jogosultságait részletesen szabályozhatod.

 

DÖNTÉSTÁMOGATÁS

A vezetői modulban szinte bármilyen lekérdezést, kimutatást és listát elérhetsz, melynek segítségével megfontolt döntést hozhatsz.

A rendszerben a munkalapok személyre szabhatók, 
továbbá megfelelnek a hatályos jogi szabályozásoknak
és a GDPR előírásoknak.

MILYEN KIEGÉSZÍTŐ MODULOK ELÉRHETŐK?

BLOKKOLÓ MODUL

Maximális elemzési lehetőségek a szervizmunkákról.

  • Mérd a műhely vagy egy konkrét dolgozó teljesítményét,
  • Tudd meg, átlagosan mennyi időbe telik a cégednek egy munkafolyamat elvégzése,
  • Akadályozd meg a termeléskiesést, és növeld a bevételeidet!

ELŐJEGYZÉS MODUL

Elektronikus előjegyzési naptár, összehangolt munkafolyamatok.

  • A szervizvezető egy helyen tudja kezelni a szervizmunkákat,
  • A többi dolgozó is látja a beosztást, így felkészül a javításra, előkészíti a szükséges alkatrészeket,
  • Ezzel időt spórolsz a cégednek, hatékonyabb leszel és az ügyfeled is elégedett lesz!

KÖNYVELÉSI MODUL

Vége a többszörös adatrögzítésnek.

  • Egyedi, “kulcsrakész” könyvelési adatexportot készítünk, ezáltal nincs felesleges munka és hibázási lehetőség,
  • A kimenő számlákon kívül a bejövő számlákat, a pénztárat és a bankot is feladhatod,
  • Minden bizonylathoz tartozó átvezetés automatikusan lekönyvelődik,
  • Igény esetén kontírozási lehetőséget is biztosítunk.

WEBSHOP MODUL

Ügyfélkiszolgálás új szintre emelve.

  • Automatizálhatod a megrendelés folyamatát regisztrált ügyfeleid számára,
  • A rendszer lefoglalja a megrendelt termékeket, így biztosan készleten maradnak,
  • Neked csak jóvá kell hagynod a raktári kiadást, és már lehet is a számlázás,
  • A vevőd minden folyamatról automatikus e-mailt kap.

Tudjuk, hogy nem feltétlen van szükséged mindenre.
Más-más kihívásokkal nézel szembe, attól függően, hol tart a TE céged.
Hadd szervezzünk neked egy INGYENES, online konzultációt, ahol megtudhatod, hogy segíthet NEKED a rendszer!

 
Jelentkezel a +36 1 2840030, vagy autosoft@autosoft.hu címen, és mi 24 órán belül visszahívunk. Időpontot egyeztetünk veled az INGYENES, online konzultációra.
 
Személyre szabott ajánlatot készítünk neked, hiszen nem szeretnénk elhalmozni látszat megoldásokkal, csupán azokat a funkciókat ajánljuk neked, amelyek ténylegesen megkönnyítik a céged életét.
 
Elindul a közös munka. Az igényeidre szabjuk a felületet és megmutatjuk a használatát.
 
Folyamatosan kapcsolatban maradunk, ezért elakadás esetén bármikor kérdezhetsz tőlünk. Ha kiderül, hogy nem nálunk van a probléma, akkor sem rázunk le, IT kérdésekben is szívesen segítünk.
 
90 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Ha úgy döntesz, hogy mégsem szeretnéd a szoftvert, visszaadjuk a pénzed. Bár ezzel még egyetlen ügyfelünk sem élt. ˘
 
 

KIK VAGYUNK MI?

Szamosfalvi István, ügyvezető tulajdonos, Autosoft Kft.

Az AutoSoft csapata azoknak a járműipari cégvezetőknek kínál átfogó megoldást, akik valóban képbe szeretnének kerülni vállalatuk működésével. Akik a felesleges adminisztráció és az időrabló folyamatok helyett a hatékonyság és az üzletfejlesztés mellett teszik le a voksukat.

Az AutoSoft Menedzsment Szoftverrel nemcsak vállalatirányítási rendszert nyújtunk, hanem szakértelmet és támogatást is. Ügyvezetőnk az informatikai tudás mellett járműgépész végzettséggel rendelkezik, így tisztában vagyunk mindennapi problémáiddal, és kizárólag gyakorlatias megoldásokat kínálunk, amelyek megkönnyítik az életedet.

Nem konzervmegoldást sózunk rád, hanem együtt dolgozunk veled a bevételed növelésén. Átlátható, személyre szabható felületet biztosítunk, amiből az adatok egyszerűen továbbíthatók akár beszállítóid, akár a NAV Online Számla rendszere felé.

Folyamatosan új megoldásokon dolgozunk, melyekbe beépítjük ügyfeleink tapasztalatait és visszajelzéseit. Célunk, hogy minél több feladatot levegyünk a válladról, és dolgozóid is az értékteremtő munkákra koncentrálhassanak.

Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken vagy az űrlapon keresztül, és nézzük meg, hogyan tudjuk egyszerűsíteni a folyamataidat!

Elérhetőségeink: +36-1-284-00-30, autosoft@autosoft.hu

  




Konkrét profittermelő tippek küldése