Nagyon fontos, hogy azt elérjük, és fent tartsuk, hogy megbízzanak bennünk.
Mi vagyunk azok, akik megismerik, látják és tudják, hogy mi folyik a cégben. Milyen információk keletkeznek, azokat hogyan használják fel.
A cégben a legnagyobb érték azok az adatok, ügyfélről, vásárlásairól, beszállítókról, dolgozókról, a cég bevételeiről, költségiről, ami biztosítja a cégműködést most és a jövőben is.
Ezt segítjük mi létrehozni és megőrizni a szoftverünkkel és a szolgáltatásainkkal.
Ez elég nagy felelősség, és mi azért vagyunk, hogy tökéletesen megfeleljünk ennek a kihívásnak.
Nagyon fontos, hogy azt elérjük, és fent tartsuk, hogy megbízzanak bennünk.
Mi vagyunk azok, akik megismerik, látják és tudják, hogy mi folyik a cégben. Milyen információk keletkeznek, azokat hogyan használják fel.
A cégben a legnagyobb érték azok az adatok, ügyfélről, vásárlásairól, beszállítókról, dolgozókról, a cég bevételeiről, költségiről, ami biztosítja a cégműködést most és a jövőben is.
Ezt segítjük mi létrehozni és megőrizni a szoftverünkkel és a szolgáltatásainkkal.
Ez elég nagy felelősség, és mi azért vagyunk, hogy tökéletesen megfeleljünk ennek a kihívásnak.
Minden feladat megoldásánál az első lépés a feladat teljes és pontos megismerése.
Nem lehetetlen, de csak a nagy felhasználói gyakorlattal rendelkezők esetében működik, hogy használható megoldási javaslattal is jöjjenek a felhasználók.
Ennek oka, hogy a legoptimálisabb megoldást a cég, a szoftver, az informatika megannyi ágának ismeretében lehet hozni.
Ezért nagyon fontos elv, hogy egy igény megoldásakor csakis az ügyfél, és konkrétan csak a szóban forgó ügyfél érdekeit, elvárásait nézzük.
Minden feladat megoldásánál az első lépés a feladat teljes és pontos megismerése.
Nem lehetetlen, de csak a nagy felhasználói gyakorlattal rendelkezők esetében működik, hogy használható megoldási javaslattal is jöjjenek a felhasználók.
Ennek oka, hogy a legoptimálisabb megoldást a cég, a szoftver, az informatika megannyi ágának ismeretében lehet hozni.
Ezért nagyon fontos elv. hogy egy igény megoldásakor csakis az ügyfél, és konkrétan csak a szóban forgó ügyfél érdekeit, elvárásait nézzük.
Az ügyfél igények felmerülésekor mi mindig vizsgáljuk, hogy az adott ügyfélnél az, amit el akar érni, az a legoptimálisabban miként érhető el, esetleg milyen kompromisszumokat kell, vagy lehet hozni.
Ezért lehet, hogy elsőre akadékoskodásnak tűnik, de elég sokat meg kell tudnunk az igényekről ahhoz, hogy jó döntést tudjunk hozni mindkettőnk érdekében.
Az ügyfél igények felmerülésekor mi mindig vizsgáljuk, hogy az adott ügyfélnél az, amit el akar érni, az a legoptimálisabban miként érhető el, esetleg milyen kompromisszumokat kell, vagy lehet hozni.
Ezért lehet, hogy elsőre akadékoskodásnak tűnik, de elég sokat meg kell tudnunk az igényekről ahhoz, hogy jó döntést tudjunk hozni mindkettőnk érdekében.
Az ügyfél tudja az elvárásait, a problémáit. Ez elég, ennél többet nem is várunk el tőle.
A többit, nekünk iparosoknak kell tudnunk.
Nekünk kell megismerni annyira az ügyfelet, a problémáit, elvárásait, és természetesen a mi szakmánkat, szoftvereinket, szolgáltatásainkat, tudásunkat, hogy el tudjuk dönteni, hogy tudunk segíteni az ügyfélnek, vagy sem.
Ez így korrekt.
Az ügyfél tudja az elvárásait, a problémáit. Ez elég, ennél többet nem is várunk el tőle.
A többit, nekünk iparosoknak kell tudnunk.
Nekünk kell megismerni annyira az ügyfelet, a problémáit, elvárásait, és természetesen a mi szakmánkat, szoftvereinket, szolgáltatásainkat, tudásunkat, hogy el tudjuk dönteni, hogy tudunk segíteni az ügyfélnek, vagy sem.
Ez így korrekt.
Ez lehet, hogy egyértelműnek tűnik elsőre, de akkor, amikor egy cég valamilyen hálózat tagja, akkor már nem annyira. Sokszor jön olyan kérés, hogy az anyavállalat, vagy a hálózat, melybe beletartozik és vannak szerződésben foglalt kötelezettségei, kér bizonyos dolgokat.
Bár kérés esetén felvehetjük a kapcsolatot a hálózattal, de mi semmi olyat nem teszünk, amit az ügyfél nem rendelt meg tőlünk, és amit teszünk azt is csak úgy, ahogy az ügyfél kéri.
Ez lehet, hogy egyértelműnek tűnik elsőre, de akkor, amikor egy cég valamilyen hálózat tagja, akkor már nem annyira. Sokszor jön olyan kérés, hogy az anyavállalat, vagy a hálózat, melybe beletartozik és vannak szerződésben foglalt kötelezettségei, kér bizonyos dolgokat.
Bár kérés esetén felvehetjük a kapcsolatot a hálózattal, de mi semmi olyat nem teszünk, amit az ügyfél nem rendelt meg tőlünk, és amit teszünk azt is csak úgy, ahogy az ügyfél kéri.
Nálunk nagyon szigorú törvény az, hogy teljes titoktartással állunk az ügyfelekhez.
Semmiféle megismert információt soha, senkinek nem adunk ki.
Még cégen belül sem vállaljuk, hogy információkat szolgáltatunk más egységeknek, dolgozóknak. Ha van joga szerezze meg magának a szoftveren keresztül.
Mivel a szoftveren belül lehet bármilyen lekérdezés amit esetleg mi készítünk el, akkor előfordulhat, hogy a mintalekérdezést mi készítjük el mintaképpen, de azt is csak a megrendelő személynek adjuk át.
Nálunk nagyon szigorú törvény az, hogy teljes titoktartással állunk az ügyfelekhez.
Semmiféle megismert információt soha, senkinek nem adunk ki.
Még cégen belül sem vállaljuk, hogy információkat szolgáltatunk más egységeknek, dolgozóknak. Ha van joga szerezze meg magának a szoftveren keresztül.
Mivel a szoftveren belül lehet bármilyen lekérdezés amit esetleg mi készítünk el, akkor előfordulhat, hogy a mintalekérdezést mi készítjük el mintaképpen, de azt is csak a megrendelő személynek adjuk át.
Rengeteg munkát fektetünk abba, hogy a lépést tartsunk az informatika fejlődésével, de legalább annyira fontos, hogy képesek legyünk arra, ha az ügyfél rendszerével bármi történik, tudjunk segíteni.
Lehet ez akár egy lassulási probléma, vagy egy szándékos vagy véletlen törlés, jó eséllyel tudunk segíteni.
Varázslók nem vagyunk, tehát ha valaki hozzáfér a géphez és törli az adatbázist, akkor azt mi is csak a mentésből tudjuk visszaállítani.
Rengeteg munkát fektetünk abba, hogy a lépést tartsunk az informatika fejlődésével, de legalább annyira fontos, hogy képesek legyünk arra, ha az ügyfél rendszerével bármi történik, tudjunk segíteni.
Lehet ez akár egy lassulási probléma, vagy egy szándékos vagy véletlen törlés, jó eséllyel tudunk segíteni.
Varázslók nem vagyunk, tehát ha valaki hozzáfér a géphez és törli az adatbázist, akkor azt mi is csak a mentésből tudjuk visszaállítani.
A szoftverbe bevitt adatok az ügyfél tulajdonát képzik.
Szabványos eszközöket használunk, tehát egy hozzáértő ember minden gond nélkül képes a szoftverből az adatokat kiszedni.
Ehhez persze az kell, hogy az illető hozzáférjen az adatbázishoz, amit akár jogosultsággal, akár a gép fizikai elzárásával meg lehet akadályozni.
Ezzel meg van a lehetősége, hogy ha mondjuk az AutoSofttal kibékíthetetlen ellentétbe kerül, még akkor is tovább tudjon lépni.
A szoftverbe bevitt adatok az ügyfél tulajdonát képzik.
Szabványos eszközöket használunk, tehát egy hozzáértő ember minden gond nélkül képes a szoftverből az adatokat kiszedni.
Ehhez persze az kell, hogy az illető hozzáférjen az adatbázishoz, amit akár jogosultsággal, akár a gép fizikai elzárásával meg lehet akadályozni.
Ezzel meg van a lehetősége, hogy ha mondjuk az AutoSoftal kibékíthetetlen ellentétbe kerül, még akkor is tovább tudjon lépni.
Az adatok kinyerése a szoftveren keresztül jogokhoz vannak kötve.
Sőt a kényesebb adatok kinyerése naplózva is van.
Ezért fontos, hogy mindenki a saját nevével, jogaival használja a szoftvert.
Az adatok kinyerése a szoftveren keresztül jogokhoz vannak kötve.
Sőt a kényesebb adatok kinyerése naplózva is van.
Ezért fontos, hogy mindenki a saját nevével, jogaival használja a szoftvert.
Nagyon fontos, hogy a felhasználó képes a teljes rendszert, adatokkal együtt nagyon könnyen, biztonságosan menteni.
Ha beüt a krach, akkor is a rendszer nagyon gyorsan visszaállítható. Ehhez kicsit jobban képzett informatikus is elég, de az AutoSoft esetleges távoli, vagy akár telefonos segítségével is gyorsan visszaállítható.
Nagyon fontos, hogy a felhasználó képes a teljes rendszert, adatokkal együtt nagyon könnyen, biztonságosan menteni.
Ha beüt a krach, akkor is a rendszer nagyon gyorsan visszaállítható. Ehhez kicsit jobban képzett informatikus is elég, de az Autoszoft esetleges távoli, vagy akár telefonos segítségével is gyorsan visszaállítható.