Tel:+36-1-284-00-30  e-mail:autosoft@autosoft.hu  Cím:1201 Budapest, Lenke u.35
Facebook

Konkrét profittermelő tippek küldése

Akcióóóó!!!!

Most kétféle akcióról mutatom meg, hogyan kell csinálni.
Nyilván ez csak olyan cégeknek lehet érdekes, akiknek van raktárkészlete.

Az AutoSoft Management Systemben (továbbiakban AMS-ben) mindent táblázatosan kezelünk.
Hasonlóan a jól ismert excelhez. Ez átlátható, könnyen kezelhető.

Mivel ez a táblázat más igényeket elégít ki, mint az excel, ezért vannak benne speciális funkciók. Itt most azt fogjuk kihasználni, hogy bármelyik oszlopra lehet szűrni, lehet tételeket kijelölni, és azokra is lehet szűrni.

Először szabaduljunk meg az elfekvő készleteinktől.
Melyikek az elfekvő készletek?
Amiből régen adtunk el? Ok, de ha van valamiből 1000db, amit 1000 éve vettem, és tegnap eladtam 1 db-ot, akkor máris nem elfekvő?

Amiből régen vettünk? Mert ugye nem kellett vennünk, mert nem is adtuk el a készletet sem.

Ez lehet jobb, de jobb, ha mindkettőre leszűrünk, és a listából kijelöljük, amit akciózni akarunk.

De a legjobb az, ha az úgynevezett korosított listát kérjük le. Itt általában 4 kategóriába soroljuk az anyagokat a beszerzés idejét tekintve:
90 napon belüli, 90-180 nap közötti, 180-365 nap közötti, 365 napon túl beszerzett készletek.
(A FIFO-s raktárkezelésből kiszedhető.)
Ebből jól látszik, hogy mi a helyzet az anyaggal.

Ezeket a szűréseket mindig lehet excelbe kérni, amiből utána lehet, sőt kell promóciós anyagot készíteni, és el kell juttatni a lehetséges vevőkhöz! (ez lehet egy sima lista is)

Mert ha a vevő nem tud róla, akkor értelemszerűen nem is veszi meg.

Ha erre, vagy bármilyen más okból pl. jön a tél, lehet téli ablakmosó folyadékot ajánlani, vagy ki kéne söpörni a nyári anyagokat, akkor valódi akciót indítunk.

Ekkor a programban a következőt kell tennünk:
(Ugye itt most az árral fogunk variálni, ami igen veszélyes fegyver, ebben a multik sokkal erősebbek.)

A leszűrt tételekre be kell állítani egy időszakot.

A jó akció dátumtól, dátumig tart és kész. Nincs előtte, nincs utána, és a közeljövőben semmiképp se legyen újra.

A profik még mennyiségi kedvezményt is kötnek hozzá.
Pl.: 1db 10%, 2-5db 12%-os, 5 db felett 15%-os engedménnyel.

Ez az akció is vagy nyomtatható, vagy excelbe kérhető, amiből kell(!) reklámanyagot készíteni, és eljuttatni a vevőkhöz.

A nagyon profik ezt többször is megteszik, mert az emberek vagy akkor vásárolnak amikor közeleg a határidő, vagy akkor, amikor már kezd elfogyni. Ezért az akció alakulásáról érdemes hírt adni.

Kérdésed van? Hívj most: 06 1 2840030, vagy support@autosoft.hu.

Üdvözlettel:
Kormány János

 


AutoSoft Kft.
1201 Budapest, Lenke u. 35.

Tel.: 284-00-30,

Fax.: 421-93-00,

Data: 421-92-99

autosoft@autosoft.hu




Konkrét profittermelő tippek küldése