Gondoljuk végig.
Minden cég működése a vevőktől függ.
Ha van vevő, aki vásárol, van miért termelni, van működés.
Bizony a legnagyobb értéked a cégedben nem mérhető mérlegen.
A legnagyobb érték a cégedben bizony a vevői adatbázis.
Az információs társadalomban minél többet tudsz a vevődről, annál jobban tudod kiszolgálni.
Ha tudod, mik a szokásai, milyen alkatrészt fogad el, mi az előélete a járművének, mi nem lett a legutóbb megoldva neki, stb.
Tudok olyan hotelt, ahol amikor bejelentkezel, egyből látják mikor hol voltál, mit kértél náluk.
Egyből kérdezi: ugyanaz a szoba megfelel? Egyből a nagyméretű köntöst készítik ki, stb.
Ha vannak adataid a vevőről, akkor tudsz neki információt küldeni akár csak magadról.
Az szokott a kifogás lenni, hogy minek csesztetni?
Csesztetni nem is kell, de az is biztos, ha nincs a vevőnek információja rólad, arról amit adsz, soha nem is fog hozzád menni.
Holott lehet, hogy nem most, de egyszer, amikor kell, pont nálad van találja meg amit keres.
Én is törlöm azokat a leveleket, amik nem érdekelnek. Ezzel nincs is semmi baj.
De ha valami éppen kell, mint most a fűnyíróhoz hengerfejtömítés :), akkor jól jönne egy ajánlat.
Ne kelljen már fél napig keresgélnem. Igaz?
Az ügyfél adatbázis mindennek az alapja. Vigyázni kell rá.
Az AMS-ben is ezért vannak olyan jogosultsági és nyomkövetési lehetőségek, amik ezt a problémát megoldják.
A legnagyobb gond az, ha nem vagytok felkészülve rá, akkor lehet, hogy pont a te embered fogja ezt az értéket elvinni magával.
Vigyázz rá!
Szamosfalvi István
ügyvezető
Szakértő segítségre van szükséged?
Hívj bátran most: +36 1 284 0030
Vilusz Edgár
Szoftver szakértő
Telefon: +36 1 2840030
e-mail: marketing@autosoft.hu