A helyzet az, hogy aki akar eredményeket elérni és tesz is érte, a jelek szerint fog is eredményeket elérni.
A SZÁNDÉK az ELHATÁROZÁS nagyon fontos dolog.
Ötletet nagyon sok helyről lehet venni, akár csak jártában keltében az ember láthat ötletet, de én is ezért írom ezeket a sorokat, hogy megjöjjön az a bizonyos szikra.
Hősünk mikor tapasztalta, hogy kevésbé megy a szerviz, és felfutás sem látható, eldöntötte, hogy valamit tesz.
Szembenézett a helyzettel, és döntést hozott, hogy tesz a javulásért!
Ez a két lépés iszonyú fontos.
Hősünk elolvasta egyik, amúgy motoros cégről szóló történetet, és úgy döntött, hogy őt érdekelné a motorok forgalmazása. Hátha az ő területén is működhet a dolog.
A műhelyének adottságaiból következett, mivel egy nagyváros vonzáskörzetében él, lehetséges, hogy költségtakarékosság miatt, az emberek járnának robogóval be a városba, ha megfelelő szolgáltató lenne erre az igényre.
Felmérte a környezetének az igényét, megkérdezte az embereket, hogy érdekelné-e őket a lehetőség, mi az, ami problémát okoz nekik, mit szeretnének, és mit nem szeretnének a témával kapcsolatba.
Felmérte. Nagyon fontos. Ügyesen ki kell tapogatni mire van szükség, milyen formában, mennyiségben, árban, mire kell figyelni, a vevő mit szeretne és mit nem szeretne a robogós bejárással kapcsolatban.
Nehezítésképpen figyelni kell arra is, hogy a kibicnek semmi sem drága.
A felmérés lényege pontosan megtudni, mire van fizetőképes igény.
Hősünk pl. megtudta, hogy a településen lakik egy terepjárós és motoros ember is, aki egyiket sem szívesen használja bejárásra, és szívesen venne ő is robogót erre a célra.
Mikor van a felmérésre szükség, és meddig tartson?
Minden döntés előtt szükség van információra, és ami nagyon fontos, folyamatosan figyelni kell a piacot, mert lehet, hogy egy év múlva, már nem akarnak robogóval bejárni az emberek… Másra lesz szükségük.
Amúgy nem kell nagy, bonyolult faggatózásokra gondolni.
Beszélgetni kell az emberekkel, jó sokat, közben lehet kérdezni is.
Ha figyelünk a válaszokra, akkor kiderülnek dolgok, amire lehet építkezni.
Ezekből a beszélgetésekből derült ki, hogy a robogóhoz bukósisak is kell, amit miért ne vehetne meg a hősünk üzletében?
Az eredményeket persze le kell jegyezni, fel kell dolgozni, amihez nem árt egy megfelelő szoftver is. :)))
Szamosfalvi István
ügyvezető
Szakértő segítségre van szükséged?
Hívj most: +36 1 284 0030
Vilusz Edgár
Szoftver szakértő
Telefon: +36 1 2840030
e-mail: marketing@autosoft.hu