Hadd dicsekedjek egy kicsit.
Számtalan esetben történik az, mint az alábbi példában.
Kimegyünk a partnerünkhöz, aki már lehet, hogy nem egy új felhasználó, de a program bizonyos részeit még nem használja.
Ezek a bizonyos részek persze nem azért vannak a programban, mert mi unatkoztunk, hanem már másnak igénye volt rá….
Eldönti a tulajdonos, hogy nosza kezdjük ezt is használni.
Mi meg megyünk mosolyogva, hogy segítünk, aztán egy
szomorú/dühös/ordítozó/tomboló/ledöbbent/értetlenkedő (a megfelelő aláhúzandó)
tulajdonost hagyunk ott.
Sajnos az első lépés, hogy felszínre kerülnek azok a dolgok, amikkel eddig senki sem foglalkozott.
Ez az eset a raktárban sem ritka.
Szerintem Te sem szeretnél leltárkor sok felesleges, akár elavult alkatrészt találni a polcaidon. Ilyenkor már hiába kérdezed, hát ez meg hogy került ide, hát ezt meg minek vettük meg?
A helyzet az, hogy ezt ki kellett fizetni és most ott áll a polcodon.
Aztán persze most foglalkozhatsz, nem kicsi időfelhasználással, hogy értékesítsd.
De ha nem hiszel nekem, akkor tégy egy próbát. Nézz be a raktárba és keress ilyen nem „szokványos” alkatrészeket, és kérdezz rá, mit keres az ott. Ha kapsz jó választ, akkor minden rendben J.
Számos tulajdonos arról panaszkodik, hogy a rengeteg alkatrész rendelés és felhasználás közepette felhalmozódnak a raktárban felesleges alkatrészek.
Ennek egyik oka pedig az, hogy az alkatrész rendeléskor több időt vesz igénybe az alkatrész nagyon pontos beazonosítása, mint inkább rendelni 4 félét és majd kiválasztom melyik lesz jó. Mert, hogy az a biztos.
Aztán nap végén az ilyen alkatrészeket persze össze kell készíteni a visszaküldésre. És ez megy is, ha nem feledkezik meg róla az, akire tartozik.
Na de ki emlékszik már akkor, melyik alkatrészt kell visszaküldeni a napi javítások után? Nagy a pörgés, kevés az idő.
Szóval mi lehet a megoldás?
Kell egy lista, amit a raktáros kezébe lehet nyomni. Ez a lista pedig tételesen kell, hogy tartalmazza azokat az alkatrészeket, amelyeket aznap beszereztetek, de nem használtátok fel. Ennek alapján már nem nagy művészet a visszáru termékeket összekészíteni a visszaküldéshez.
Tudsz ilyen listát adni a raktárosodnak ? Ha igen, akkor támogasd és kerüld el a felesleges elfekvő készlet felhalmozódását.
Szóval nézz szembe a tényekkel és tanulj mások hibájából.
Segítségre van szükséged? Ne habozz! Hívj fel!
Segítségre van szükséged?
Hívj most: +36 1 284 0030
Vilusz Edgár
Telefon: +36 1 2840030
E-mail: marketing@autosoft.hu