Voltál már olyan helyzetben, hogy ért egy nagy öröm és azt azonnal el akartad újságolni valakinek? Ha lehet, akkor olyan valaki legyen az, aki meg is érti és osztozik az örömödben.
Előfordult már Veled olyan, amikor jó lett volna megkérdezni, megbeszélni valakivel a történteket, de nem volt, akivel megoszd?
Vagy, ha volt is, akinek elmesélted, az nem is figyelt oda Rád?
Vagy amikor nem volt, akitől segítséget kapj?
Ilyenkor aztán kapkodhatod a fejed, hogy mihez is fogj hirtelen!
Én a mamámmal jártam így a minap:
Örömmel újságolta, hogy az új windows 8 rendszerén el tudott küldeni egy e-mailt teljesen önállóan! Persze azért nekem mondta el, mert ő is tudta, hogy annak idején mennyit küszködtünk együtt a számítógép használatán.
Még olyan is volt, hogy felhívott, hogy egy mozdulattal eltüntetett egy teljes mappát és segítsek megkeresni, mert sürgősen el kell küldenie egy szerződést…
Biztos Te is kerültél már hasonló helyzetbe.
Nem régen fültanúja voltam egyik kollégám telefon beszélgetésének, amit szerintem érdemes Neked is elolvasnod, hátha találsz benne tanulságot:
Felhasználó: Hogyan tudom törölni gyorsan azokat a cikkszámokat a raktárból,
amik nem kellenek?
Support: Több cikkszámot szeretnél egyszerre törölni?
Felhasználó: Igen.
Support: Az biztos jó megoldás, ha törlöd, mert kevesebb cikk között kell
megkeresned a megfelelőt.
Egyébként miért is akarod törölni?
Felhasználó: Mert alig van készleten cikkünk és most rengeteg cikkszám van
a raktárban, amit nem akarok látni, már nem kell.
Zavar a keresésben.
Support: Oké.
Belegondoltál már abba, hogy mit csinálsz akkor, ha törlöd,
aztán jön egy ügyfél, aki elvisz egy bukósisakot és akkor kérdezi
meg, hogy mennyibe kerül a kesztyű, amit kinézett magának?
Hogy mondod meg mi az ára, ha törölted?
Felhasználó: Öööö, sehogy! A programból legalábbis.
Support: Akkor javasolnék egy másik módszert. Beállítunk egy szűrőt a
cikktörzs táblázatodban, hogy a készlettel nem rendelkezőket
szűrje ki, tehát csak azt fogod látni, ami készleten van.
Ha pedig minden alkatrészt látni szeretnél, akkor csak
kikapcsolod a szűrőt.
Jó, ha mindenre van megoldás.
Jó, ha van kitől kérdezni, és jó, ha van aki tud segíteni ha kell.
Ha neked is olyan rendszer kell, amihez hatékony segítséget kapsz, amikor kérdésed merül fel, akkor hívj fel és találkozzunk!
Hívj most!
Vilusz Edgár
Telefon: +36 1 2840030
E-mail: marketing@autosoft.hu