Ha előnyre akarsz szert tenni, nincs más, meg kell szerezned a vevő bizalmát, amit gondosan ápolnod is kell…
Például úgy szerzed meg a bizalmát, hogy már a telefonba profi vagy. Amikor felhív, egyből tudod, mikorra vállalod, mit vállalsz, ki fogja megcsinálni, és melyik álláson, esetleg milyen spéci eszközökkel. Amikor jön a vevő azt kapja, amit megígértél. Nincs, olyan, hogy nem erre emlékszem, bocsi, nem írtam fel, nem most számítottam Önre és társai. Mert ekkor oda a bizalom. Ráadásul a rossz hír jobban terjed, mint tudjuk.
Akkor, amikor a telefont egy alkalmazott veszi fel, még fontosabb, hogy egy eszköz irányítsa, hogy jól válaszoljon. Ezen csak a bevételed múlik…
De ugye, még sosem vesztettél ügyfelet?
Sok apró tevékenység van a szervizfeladatok adminisztrálásában, számlázásában. No és persze mindenre figyelni kell! Ugye, milyen bosszantó a munkaidőn túl dolgozni és elvonni a családtól, vagy a kikapcsolódástól az időt egy apró hiba miatt?
Mi van akkor, amikor az ügyfél megjelenik a megbeszélt időpontban. Te vagy tudod fogadni, vagy nem. Utóbbi a problémás, mert ilyenkor el is veszítheted. Ez a probléma. Hiszen lehet, hogy nem tud, vagy nem akar várni, míg sorra kerül. Egy ilyen „kis” hiba miatt elbukod a vevődet. Az is lehet, hogy nem is csak egyet…
Mondhatod, hogy egy ügyfél elvesztése nem a világ! De ha többről van szó, azt biztos megérzed. Ha így van, akkor jól működik a gépezeted? Eredményes tudsz lenni? Tudod vagy gondolod, hogy tudod, éppen mi folyik a szervizedben?
Bárhogy nézzük is, az előjegyzési naptárad telítettsége meghatározza a következő időszaki bevételedet is.
Most egy olyan lehetőséget kínálok Neked, amellyel ez a problémád megoldódik minden nehézség nélkül. Csupán döntést kell hoznod, hogy szervized működését átláthatóvá teszed.
Ne feledd! A határidő 2012. december 20.
Rendeld meg mielőbb!
Részletekért hívj most a +36 1 284 00 30 telefonszámon.