Ügyfeleinket egy ingyenes találkozóra hívtuk 2009. november 20-ára.
A találkozón egy beszélgetést kezdeményeztünk olyan témákról, mint:
- milyen eszközökkel biztosítják a pontos és gördülékeny kommunikációt a saját ügyfeleikkel kapcsolatban
- milyen ügyfélkapcsolati problémákkal küzdenek nap mint nap
- mekkora az elmaradt bevétel a nem megfelelően kezelt ügyfelek miatt
- hogyan lehetne hatékonyabban elérni, megszólítani a potenciális ügyfeleket, érdeklődőket
- mi a jelentősége az ügyfél-adatbázisnak, hogyan építsünk listát
és még sok-sok kapcsolódó, hasonló kérdésekről.
A résztvevők először értesültek a legújabb fejlesztésünkről, az sms-küldési lehetőségről, ami a CRM (ügyfél-kapcsolat kezelés) modulból érhető el. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy akár nagyszámú szöveges üzenetet jutassunk el mobil telefonra percek alatt, a kézbesítésről pedig visszaigazolást kapjunk.
A nap most is jó hangulatban telt, értékes információkkal és tapasztalatcserével.
Egyik Partnerünk, Bóta János a DekorMax Bt. vezetője nyerte meg az ajándék könyvcsomagot, amiben marketinggel, ügyfélkapcsolattal és értékesítéssel összefüggő könyvek voltak.
|
|
HA ÉRDEKLI A FENTI TÉMA, VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT AZ AUTOSOFT@AUTOSOFT.HUE-MAIL CÍMEN VAGY A 06-1-284-0030-AS SZÁMON ÉS KÉRJE SZAKÉRTŐNK TANÁCSAIT!