Tel:+36-1-284-00-30  e-mail:autosoft@autosoft.hu  Cím:1201 Budapest, Lenke u.35
Facebook

Konkrét profittermelő tippek küldése

Duplázza meg ügyfelei számát!

A sikeres vállalkozás kulcsa: az ügyfelei, a vevői!


Persze, bizonyára ezzel Ön is tisztában van.

És meg is tesz mindent az ügyfelei megszerzéséért és megtartásáért?
Biztos ez?
Valóban megtesz mindent?

Hát nem lenne nagyszerű egy olyan szalont, szervizt vezetni, ahová több érdeklődő jön be, mint a konkurenciához, professzionális kiszolgálást kapnak és a megbízhatóságukról és jól szervezettségükről szóló dicséretek szájról-szájra járnak? Sőt, rendszeresen „szem előtt van” így egyre több visszatérő ügyfele van!

Nem kell, hogy csak álmodozzon erről!

Pár hónappal ezelőtt megkérdeztük Önöket - járműszalon és szerviz vezetőket - hogy mi a legfontosabb az ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához.

A felmérésből kiderült, hogy a kulcstényezők: rendszeres kapcsolattartásés megbízható munkavégzés.
De hogy mit is jelent ez a gyakorlatban???

ÍME 7+1 HOZZÁVALÓ A TÉNYLEG ÜGYFÉL-BARÁT CÉGHEZ

1. Önöknél sosem marad el egyetlen visszahívás sem

Az értékesítők, szerelők pontosan nyomon tudják követni, hogy kinek és mikorra ígértek visszajelzést. És ezt meg is teszik. A határidőket és időpontokat persze nem kell fejben tartani, mert egy automatikus rendszer figyelmezteti rá, de az szükség szerint átütemezhető.


2. Szabadságolások, betegségek idején a feladatok átadása zökkenőmentes

A helyettesítő munkatárs könnyen utána tud nézni, hogy az adott vevővel miben is maradt a kollega. Így nincsenek kínos percek vagy félreértések, ami elriasztja a nehezen becsábított érdeklődőt.


3. Ha csak egy telefonszámot és keresztnevet hagy az érdeklődő, akkor is be tudják azonosítani

Könnyen kereshető az adatbázis, így pillanatok alatt „képben lehet”. Ettől az ügyfél személyesnek érzi a kommunikációt és biztos lehet benne, hogy nem „tucatszám” kezelik.


4. Rendszeresen értesíti az ügyfeleket akcióiról, újdonságairól

Hiszen olyan sok munkát fektetett már abba, hogy ügyfelévé tegye, nem hagyhatja őket „elfeledkezni” a cégéről. Készítsen percek alatt látványos és személyre szabható - ingyenes - e-maileket vagy postai terjesztési listát, küldjön gyorsan sms értesítőt.


5. Apró figyelmességekkel tesz az ügyfél kedvére

Egy ügyfél-kartonon vezetheti a fontos információkat, legyen az a gyermekek száma, kedvenc szín vagy hobby, vagy amit Ön épp fontosnak tart. Egyszerű lekérdezések segíthetik az információk elérését és rendszerezését. Így könnyű egy "apropót" találni a megkeresésre.


6. Szervizében pontos az ügyfél-kiszolgálás

A munkabeosztás jól átgondolt és rugalmas. Nem várakoztatják meg a klienseket és nem terveznek be többet, mint ahányat szakszerűen ki is tudnak szolgálni. Egy naptárnézetben áttekinthető, hogy az adott napon milyen ügyfelek, milyen javítási munkával jönnek és az mennyi időt vesz várhatóan igénybe.


7. A cégvezető és a munkatársak frusztrációja csökken a hatékony ügyfélkezeléssel

Pontosan kimutatható, hogy melyik ügyfél mennyi időt vesz el a kollégáktól, kik kötnek le sokkal több munkaerőt, mint amennyivel a cég sikeréhez hozzájárulnak, egy-egy kampány mennyire volt sikeres vagy veszteséges.


+1 A cégvezető alátámasztott értékesítési adatok alapján tudja a célokat kitűzni, a munkatársak teljesítménye és „munkafegyelme” nyomon követhető, az ügyfélszolgálat minősége jelentősen növelhető.

 

Szeretettel várjuk 2009. november 20-án, pénteken délelőtt egy ingyenes találkozóra

ahol pontosan ezekről a kulcsfontosságú tényezőkről szó!

Nem csak egy könnyen használható, az AMS-be integrálható eszközt adunk a kezébe,

hanem közérthető, gyakorlatias tanácsokkal is szolgálunk a felhasználásához.

 

ÍRJA BE A NAPTÁRJÁBA ÉS JELENTKEZZEN ITT!

 

HA MÉG NEM ÜGYFELÜNK, DE ÉRDEKLI A FENTI TÉMA, VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT AZ AUTOSOFT@AUTOSOFT.HUE-MAIL CÍMEN VAGY A 06-1-284-0030-AS SZÁMON ÉS KÉRJE SZAKÉRTŐNK TANÁCSAIT!

 




Konkrét profittermelő tippek küldése