Vigyázz, tesztelnek téged!

Jót vagy rosszat beszélnek rólad az ügyfelek?

Lehet, hogy jó a marketinged, az ügyfeleiddel jó a kapcsolatod látszólag, de mégis van valami bibi, ha azt veszed észre, hogy az ügyfeleid nem térnek vissza hozzád.

Vajon van-e erre stratégiád, hogy ennek okát kiderítsd?

Milyen érzést kelthet a járműtulajdonosban, ha megtudja, hogy a szomszédjának, aki szintén ott javíttat, mint ő, lényegesen olcsóbban végeztek el egy szervizt, mint neki?

Hát rosszat.

Az ügyfelek nem csak a műhelyben találkoznak egymással, hanem máshol is. Otthon, a munkahelyen, nyaralás alatt. ha szóba kerül a műhelyed, akkor persze próbálnak informálódni, mennyire jó a szervized.

A mai világban küzdeni kell az ügyfelekért, tehát nagyobb a jelentősége az árajánlatnak és annak kezelésének.

Akár előkerülhet egy ilyen találkozón egy árajánlat. És mi lesz akkor, ha ebben különbözőséget fedez fel a két ügyfeled?

Akinek drágább, annak nem fog tetszeni.

És te sose tudod meg miért nem jön vissza hozzád, mert nem tudsz a találkozójukról.

Sőt a másik bizalma is megtörhet.

Nem mindegy miről szól az árajánlat és mennyire konzekvens vagy mennyire ötletszerű.

Az egyik szervizben ezzel a problémával úgy néznek szembe, hogy amikor az ügyfél megérkezik hozzájuk, akkor első körben megvizsgálják a jármű előéletét. Tájékozódnak arról, hogy az ügyfél milyen minőségű terméket fogad el és milyen szolgáltatásokat kér.

Ez rendben is van, az ügyfél nem fog csalódni.

Most tegyük fel, hogy a jármű még sose volt a szervizedben. Ebben az esetben nincs előélete.

De van, illetve lehet másik ugyanolyan típusú járműnek.

És abból az előéletből már lehet dolgozni.

Mert gyorsan meg tudod nézni, ahhoz a járműhez, melyik olajat, melyik fékbetétet, milyen bármit használtál fel, ami jó is lett, hiszen átadtad az autót.

Tehát ez a szerviz bevezette, hogy árajánlat adáskor nem esik neki a katalógusokból az alkatrészek megrendelésének, hanem

megnézi a típus előzmény adatait és a már jól bevált termékeket fogja keresni a katalógusban.

Időt takarít meg, pontos árajánlatot ad. Persze lehetnek eltérések, de ez már az ügyféllel lekommunikálható.

És ha az ügyfél az árajánlatát megmutatja a szomszédjának, akkor a szomszéd azokat az árakat fogja látni, amit ő is kapott. Nőni fog a bizalma mindkettőjüknek az irányodban, mert nem kommunikálsz összevissza, hanem következetes vagy, azaz megbízható. És ezt egyszerűen a kapkodás elhárításával érted el.

Szóval nézz szembe a tényekkel és tanulj másoktól is.

Segítségre van szükséged? Ne habozz! Hívj fel!

Ha szeretnél biztonságban dolgozni egy biztonságos rendszerrel,

Hívj most: +36 1 284 0030

Vilusz Edgár - Értékesítés és marketing

Vilusz Edgár

Telefon: +36 1 2840030
E-mail: marketing@autosoft.hu