Válságtűrő Bosch szerviz – aktuálisan!
Találkoztunk egyik régi ismerősünkkel, ügyfelünkkel.
Kíváncsiak voltunk, mi az Ő sikerének titka, hogyan érte el azt, hogy egy garázs méretű családi vállalkozásból a válság ellenére, egy gyönyörű telephellyel rendelkező vállalkozássá nőtte ki magát?
Nem feledkeztünk meg haladó felhasználóinkról sem, megmutatjuk, hogyan lehet az AMS felhasználóknak is könnyebb az élete.
Miről is olvashat a Generátor Magazin 3. számában?
Siker sztori: |
Garázs siker Wendler módra, avagy hogy lett egy kis Bosch műhelyből nemzetközi autószerviz? |
Ízelítő: |
Honnan tud Önről a lehetséges ügyfél? Fedezze fel CRM-jét! – e-mail és sms küldés pár percben. |
Újdonság: |
Dolgozzon helyettem az Internet! Bemutatkozik az AMS Webshop modul – alkatrész rendelés gyorsan, egyszerűen. |
Gyorstalpaló |
Lehet egyszerűbben is, avagy minek is nyomok annyi gombot? Számla kezelés az AMS-ben, kihasználható szűrési lehetőségek. |
Adatbiztonság: |
Gondolt már arra, hogy holnap reggeltől nincs programja? Amiről csak ritkán beszélünk, de akkor nagyon hangosan. |