Hírek
Verzió 6.2.9.0 – 6.2.13.0 – 2. rész
Raktár, anyag-gazdálkodás Raktár, anyaggazdálkodás leírást itt éred el. Frissítésről itt olvashatsz. Ja, és ne felejts el mentést készíteni a frissítés előtt!!!!
Bővebben...A jövő szerelő generációja
Tényként szoktuk elfogadni, hogy a mai képzés nem jó, nincsenek értelmes diákok, rossz az utánképzés. Pedig, mint minden általánosítás, ez…
Bővebben...Verzió frissítés 6.2.9.0 – 6.2.13.0
Elérhető új verziónk! Az elkövetkezendő hetekben folyamatosan fogom küldeni az elmúlt 4 verzió leírásait, melyek eddig sajnos elmaradtak… Kérlek, hogy…
Bővebben...Sok bába közt elvész a cikkszám
Hogyan szerezd és tartsd meg a vevőidet? Hogy éred el azt, hogy Nálad, és csakis Nálad vásároljanak, és ne menjenek…
Bővebben...Csak a vevő ne lenne…
Néha minden ellenünk fordul és hirtelen tele vagyunk ellenséggel. A dolgozó nem azt csinálja amit kéne, a vevő is ellenünk…
Bővebben...Rigolya, vagy önvédelem?
Mindenkinek vannak rigolyái, nekem is, Neked is. Van jó, rossz, van amit szeretünk, van amit nem, sőt van amiről nem…
Bővebben...Ez egy biztos befektetés
Elkezdődött az Új Év. Ezúton is kívánok eredményekben gazdag, boldog Új Esztendőt! Van egy titkom. Mégpedig egy elég nagy titkom.…
Bővebben...Minden meg fog változni!
B.U.É.K. Szenzációóóóóó!!! Rendkívüli kiadás! Minden meg fog változni! Vége. Annyi volt. Most más jön! Megtaláltam a tutit, a biztosat, amitől…
Bővebben...Kell már a vevő?
A vevő dolga sem könnyű. Te tudod, hogy megadod neki a pénzéért, ami jár neki, sőt sokszor lehet, hogy többet…
Bővebben...Ennyire nem kell a vevő?
Ennyire nem kell a vevő? Mert 10 szervizből 8-ban hánykolódik az előjegyzés naptár Gondolom már Te is észrevetted: verseny van.…
Bővebben...Most tényleg lehúzhatom a rolót?
„Muszáj tenni valamit, különben lehúzhatjuk a rolót” – hívott engem egy alkatrész kereskedő barátom a napokban, és kérte, hogy találkozzunk.…
Bővebben...Nem tudom felhúzni
– Targoncával a világ…; – „Óvó néni, nagyon szoros a csizmám, és nem tudom felhúzni…” – A felhasználók titkai; –…
Bővebben...Okos ember más kárán…
Számodra hány órából áll egy nap? És mindent elvégzel, amit kigondolsz aznapra? Muszáj Neked folyton, feleslegesen olyan dolgokkal foglalkozni, amire…
Bővebben...Első lépések…
Manapság lehetetlen hatékonyan, optimálisan működni? Én azt mondom, lehetséges. Valószínűleg változtatnod kell néhány dolgon, bevett megszokáson, de a cél érdekében…
Bővebben...Irányítsd a jövőd!
Tenni akar és tesz is azért, hogy cége ne a lecsúszottak, vagy bezártak közé tartozzon? Generátor Magazin 2. Már…
Bővebben...Válságtűrő Bosch szerviz – aktuálisan!
Találkoztunk egyik régi ismerősünkkel, ügyfelünkkel. Kíváncsiak voltunk, mi az Ő sikerének titka, hogyan érte el azt, hogy egy garázs méretű…
Bővebben...Optimális működés – csak a mesékben?!
Cége fennmaradásának szempontjából a legfontosabb az ügyfélszerzés, és a meglévők megtartása. Nincs más mód, bizalmat kell építenie ügyfeleiben. Egy kedves…
Bővebben...Profit generátor
Ön azok közé tartozik, akik tenni akarnak és tesznek is azért, hogy cégük ne a lecsúszottak, vagy bezártak közé tartozzon?…
Bővebben...Bukj sokat!
Feltűnt számomra, hogy az engem megkereső ügyfelek többségénél megjelenik ugyanaz az indok, amiért management rendszer bevezetésére adják a fejüket. Mondhatom…
Bővebben...Még egy előny Neked!
Hatékonyságod növelése mankókkal megtörtént a múlt héten. Milyen új dolgot tudok most adni? Milyen új dolgot tudok most adni? ……
Bővebben...Ne maradj le!
Neked van mankód? Egy, vagy kettő? Hatékonyságod növelése érdekében jó az, ha egy olyan hálózathoz tartozol, mint a Bosch? Klikk…
Bővebben...Kedves Lustaság…
Mások csak dőzsölnek az ötletekben. Újítanak, változtatnak, próbálkoznak és előre törnek. Igen, lehetséges! Van erre egy példám. Igen, lehetséges! Van erre…
Bővebben...Bízz, és bátran menj tönkre!
Egy kapcsolat alapja a bizalom. Ha az nincs, akkor megette az egészet a fene. Az ügyfelei vajon hogyan gondolkodnak Önről?…
Bővebben...Erről lecsúsztál…
A nagy telefonálásokban, mikor próbáltalak titeket meghívni a 2012 szeptember 7-én lezajlott továbbképzésre, rengetegszer hallottam azt, hogy „ jaj, nincs…
Bővebben...Mégis csak van orvosság! – csattanó!
És ahogy ígértem, múlt heti témánk befejezése, és a várt csattanó! És ahogy ígértem, múlt heti témánk befejezése, és a…
Bővebben...Mégis csak van orvosság!
Ugye, Ön szerint is igazán jó érzés az, amikor visszajelzést kap a munkájával kapcsolatosan. Ön hogyan vált ki reakciót az…
Bővebben...Öregség ellen nincs orvosság?
A cégénél minden rendben van? Úgy működnek a folyamatok, ahogyan kell? Mindenki a helyén, minden másodperc pontosan zajlik? Megteheti azt,…
Bővebben...Tanya a Bakonyban, vagy banya a takonyban…
Önnek mindegy? Tapasztalatom szerint az emberek közötti kommunikációban sokszor csak egy ici-pici félreértés, elhallás is hatalmas galibát tud okozni! Hogyan…
Bővebben...Továbbképzés – 2012/09/07 péntek
Tele vagyunk fejlesztésekkel, új lehetőségekkel az AMS-ben! Szeretnél eredményesebb, hatékonyabb lenni? Fejlődni? Vagy egyszerűen talpon maradnál a már meglévő eszközeiddel?…
Bővebben...Fejétől bűzlik… III., avagy: Zűrzavar és káosz
Ha azt akarja, hogy vállalkozása élete biztos alapokon álljon, több pénze, biztosabb egzisztenciája legyen, mint korábban, két dolgot tehet: vagy…
Bővebben...Fizetés
Ne csak sejtse, tudja és csinálja is! Minden vállalkozás esetében a dolgozóknak van egy közös célja. A fizetés. Ehhez viszont…
Bővebben...Bukj sokat!
Feltűnt számomra, hogy az engem megkereső ügyfelek többségénél megjelenik ugyanaz az indok, amiért management rendszer bevezetésére adják a fejüket. Mondhatom…
Bővebben...Fejétől bűzlik… III., avagy: Zűrzavar és káosz
Ha azt akarja, hogy vállalkozása élete biztos alapokon álljon, több pénze, biztosabb egzisztenciája legyen, mint korábban, két dolgot tehet: vagy…
Bővebben...Szabadulj meg az ügyféltől örökre!
Kifinomult módszerre sincs szükség ahhoz, hogy megszabadulhasson ügyfeleitől. Úgy is lehet, hogy minél több pénzébe kerüljön… Csak akarnia kell, és…
Bővebben...Gyanús vagy!
Az eddigiektől eltérően nem a vevőszerzés, vagy a már meglévő vevők megtartása lesz a mai téma. Egy mindennapi problémára szeretném…
Bővebben...Pont ilyen kell!
A vevőszerzés, a már meglévők megtartása egy vállalkozás életében a legfontosabb tényező. Az Ön vállalkozása sem kivétel ez alól. Ha folyamatosan…
Bővebben...Fejétől bűzlik… II. rész
Vállalkozása életben maradásának legfontosabb tényezője a vevő, a vevő megtartása, a lehetséges új vevők megszerzése. Erre vonatkozóan már megosztottam Önnel…
Bővebben...Nem kérek több hírlevelet!
Van két dinnyeárus. A termék mindkettőnél egyformán érett, kicsik – nagyok vegyesen, méhek zsongják körül a felvágott gyümölcsöt. Egyszóval jót…
Bővebben...Álcázott cikkszámok
Az ügyfél bemegy Önhöz. Ajánlatot kér javíttatásra, alkatrészre. Ön olyan ajánlatot ad Neki, amivel mindketten jól járnak. Az ügyfél a…
Bővebben...Fejétől bűzlik… I. rész
Vállalkozása életben maradásának legfontosabb tényezője a vevő, a vevő megtartása, a lehetséges új vevők megszerzése. Bizonyára nem azért hozta létre…
Bővebben...Verzió 6.2.8.0. / 6.2.8.1. – Frissítsen!
2012/05/14 6.2.8.0. / 6.2.8.1. a legújabb verzió! Jelenlegi verziónk kiadása során nagy hangsúlyt fektettünk a program funkcióinak minél egyszerűbb és…
Bővebben...Mi van akkor, ha…
… lebetegszik a kollégája, aki az ügyfeleivel tartja a kapcsolatot? Aki pontosan vezeti a teendőket, kiosztja a munkákat. Vagy egyszerűen csak…
Bővebben...Így jártam egy szervizben…
Vállalkozása szempontjából legfontosabb az ügyfél megtartása. Ha elégedetten távozik, nagy valószínűséggel vissza is fog térni Önhöz, amikor ismét szüksége lesz…
Bővebben...Kisebb költséggel jobb kiszolgálás!
Tudja, mennyit bukik egy elfekvő alkatrészen? Tudja, pontosan mennyi pénze áll raktárkészletében? Ki tudja szolgálni ügyfeleit? Minden termékének megvan a…
Bővebben...Visszahívás-2
Vannak olyan apróságok, amelyek még az Ön figyelmét is elkerülik. Pedig annyira egyszerű, és magától értetődő… és ha kihasználja ezeket…
Bővebben...Banánhéj
Életünk során előfordul, hogy elcsúszunk az utunkba kerülő banánhéjon. Akár készakarva dobták elénk, akár csak odakerült valahogyan… Nekem van egy…
Bővebben...Álcázott cikkszámok
Az ügyfél bemegy Önhöz. Ajánlatot kér javíttatásra, alkatrészre. Ön olyan ajánlatot ad Neki, amivel mindketten jól járnak. Az ügyfél a…
Bővebben...Barátkozzunk!
Cége üzemeltetése során elengedhetetlen, hogy mindig átlássa annak működését. Tudnia kell, hogy áll a raktárkészlete, van-e beszorult termék, és ha…
Bővebben...Megvan a tű a szénakazalban!
Cége fennmaradásának szempontjából a legfontosabb az ügyfélszerzés. Nincs más mód, bizalmat kell építenie ügyfeleiben. Korábban már leírtam,hogy ehhez nem kell…
Bővebben...Kisebb költséggel jobb kiszolgálás!
Tudja, mennyit bukik egy elfekvő alkatrészen? Tudja, pontosan mennyi pénze áll raktárkészletében? Ki tudja szolgálni ügyfeleit? Minden termékének megvan a…
Bővebben...