Hírek

Verzió 6.2.9.0 – 6.2.13.0 – 2. rész

Írta Szamosfalvi István | 2013-02-08

Raktár, anyag-gazdálkodás Raktár, anyaggazdálkodás leírást itt éred el. Frissítésről itt olvashatsz. Ja, és ne felejts el mentést készíteni a frissítés előtt!!!!  

Bővebben...

A jövő szerelő generációja

Írta Szamosfalvi István | 2013-02-06

Tényként szoktuk elfogadni, hogy a mai képzés nem jó, nincsenek értelmes diákok, rossz az utánképzés. Pedig, mint minden általánosítás, ez…

Bővebben...

Verzió frissítés 6.2.9.0 – 6.2.13.0

Írta Szamosfalvi István | 2013-02-06

Elérhető új verziónk! Az elkövetkezendő hetekben folyamatosan fogom küldeni az elmúlt 4 verzió leírásait, melyek eddig sajnos elmaradtak… Kérlek, hogy…

Bővebben...

Sok bába közt elvész a cikkszám

Írta Szamosfalvi István | 2013-01-30

Hogyan szerezd és tartsd meg a vevőidet? Hogy éred el azt, hogy Nálad, és csakis Nálad vásároljanak, és ne menjenek…

Bővebben...

Csak a vevő ne lenne…

Írta Szamosfalvi István | 2013-01-23

Néha minden ellenünk fordul és hirtelen tele vagyunk ellenséggel. A dolgozó nem azt csinálja amit kéne, a vevő is ellenünk…

Bővebben...

Rigolya, vagy önvédelem?

Írta Szamosfalvi István | 2013-01-17

Mindenkinek vannak rigolyái, nekem is, Neked is. Van jó, rossz, van amit szeretünk, van amit nem, sőt van amiről nem…

Bővebben...

Ez egy biztos befektetés

Írta Szamosfalvi István | 2013-01-09

Elkezdődött az Új Év. Ezúton is kívánok eredményekben gazdag, boldog Új Esztendőt! Van egy titkom. Mégpedig egy elég nagy titkom.…

Bővebben...

Minden meg fog változni!

Írta Szamosfalvi István | 2012-12-28

B.U.É.K. Szenzációóóóóó!!! Rendkívüli kiadás! Minden meg fog változni! Vége. Annyi volt. Most más jön! Megtaláltam a tutit, a biztosat, amitől…

Bővebben...

Kell már a vevő?

Írta Szamosfalvi István | 2012-12-18

A vevő dolga sem könnyű. Te tudod, hogy megadod neki a pénzéért, ami jár neki, sőt sokszor lehet, hogy többet…

Bővebben...

Ennyire nem kell a vevő?

Írta Szamosfalvi István | 2012-12-13

Ennyire nem kell a vevő? Mert 10 szervizből 8-ban hánykolódik az előjegyzés naptár Gondolom már Te is észrevetted: verseny van.…

Bővebben...

Most tényleg lehúzhatom a rolót?

Írta Szamosfalvi István | 2012-12-07

„Muszáj tenni valamit, különben lehúzhatjuk a rolót” – hívott engem egy alkatrész kereskedő barátom a napokban, és kérte, hogy találkozzunk.…

Bővebben...

Nem tudom felhúzni

Írta Szamosfalvi István | 2012-12-01

– Targoncával a világ…; – „Óvó néni, nagyon szoros a csizmám, és nem tudom felhúzni…” – A felhasználók titkai; –…

Bővebben...

Okos ember más kárán…

Írta Szamosfalvi István | 2012-12-01

Számodra hány órából áll egy nap? És mindent elvégzel, amit kigondolsz aznapra? Muszáj Neked folyton, feleslegesen olyan dolgokkal foglalkozni, amire…

Bővebben...

Első lépések…

Írta Szamosfalvi István | 2012-11-23

Manapság lehetetlen hatékonyan, optimálisan működni? Én azt mondom, lehetséges. Valószínűleg változtatnod kell néhány dolgon, bevett megszokáson, de a cél érdekében…

Bővebben...

Irányítsd a jövőd!

Írta Szamosfalvi István | 2012-11-19

Tenni akar és tesz is azért, hogy cége ne a lecsúszottak, vagy bezártak közé tartozzon? Generátor Magazin 2.   Már…

Bővebben...

Válságtűrő Bosch szerviz – aktuálisan!

Írta Szamosfalvi István | 2012-11-16

Találkoztunk egyik régi ismerősünkkel, ügyfelünkkel. Kíváncsiak voltunk, mi az Ő sikerének titka, hogyan érte el azt, hogy egy garázs méretű…

Bővebben...

Optimális működés – csak a mesékben?!

Írta Szamosfalvi István | 2012-11-08

Cége fennmaradásának szempontjából a legfontosabb az ügyfélszerzés, és a meglévők megtartása. Nincs más mód, bizalmat kell építenie ügyfeleiben. Egy kedves…

Bővebben...

Profit generátor

Írta Szamosfalvi István | 2012-10-26

Ön azok közé tartozik, akik tenni akarnak és tesznek is azért, hogy cégük ne a lecsúszottak, vagy bezártak közé tartozzon?…

Bővebben...

Bukj sokat!

Írta Szamosfalvi István | 2012-10-25

Feltűnt számomra, hogy az engem megkereső ügyfelek többségénél megjelenik ugyanaz az indok, amiért management rendszer bevezetésére adják a fejüket. Mondhatom…

Bővebben...

Még egy előny Neked!

Írta Szamosfalvi István | 2012-10-18

Hatékonyságod növelése mankókkal megtörtént a múlt héten. Milyen új dolgot tudok most adni? Milyen új dolgot tudok most adni? ……

Bővebben...

Ne maradj le!

Írta Szamosfalvi István | 2012-10-11

Neked van mankód? Egy, vagy kettő? Hatékonyságod növelése érdekében jó az, ha egy olyan hálózathoz tartozol, mint a Bosch? Klikk…

Bővebben...

Kedves Lustaság…

Írta Szamosfalvi István | 2012-10-03

Mások csak dőzsölnek az ötletekben. Újítanak, változtatnak, próbálkoznak és előre törnek. Igen, lehetséges! Van erre egy példám. Igen, lehetséges! Van erre…

Bővebben...

Bízz, és bátran menj tönkre!

Írta Szamosfalvi István | 2012-09-26

Egy kapcsolat alapja a bizalom. Ha az nincs, akkor megette az egészet a fene. Az ügyfelei vajon hogyan gondolkodnak Önről?…

Bővebben...

Erről lecsúsztál…

Írta Szamosfalvi István | 2012-09-25

A nagy telefonálásokban, mikor próbáltalak titeket meghívni a 2012 szeptember 7-én lezajlott továbbképzésre, rengetegszer hallottam azt, hogy  „ jaj, nincs…

Bővebben...

Mégis csak van orvosság! – csattanó!

Írta Szamosfalvi István | 2012-09-19

És ahogy ígértem, múlt heti témánk befejezése, és a várt csattanó! És ahogy ígértem, múlt heti témánk befejezése, és a…

Bővebben...

Mégis csak van orvosság!

Írta Szamosfalvi István | 2012-09-13

Ugye, Ön szerint is igazán jó érzés az, amikor visszajelzést kap a munkájával kapcsolatosan. Ön hogyan vált ki reakciót az…

Bővebben...

Öregség ellen nincs orvosság?

Írta Szamosfalvi István | 2012-09-06

A cégénél minden rendben van? Úgy működnek a folyamatok, ahogyan kell? Mindenki a helyén, minden másodperc pontosan zajlik? Megteheti azt,…

Bővebben...

Tanya a Bakonyban, vagy banya a takonyban…

Írta Szamosfalvi István | 2012-08-30

Önnek mindegy? Tapasztalatom szerint az emberek közötti kommunikációban sokszor csak egy ici-pici félreértés, elhallás is hatalmas galibát tud okozni! Hogyan…

Bővebben...

Továbbképzés – 2012/09/07 péntek

Írta Szamosfalvi István | 2012-08-28

Tele vagyunk fejlesztésekkel, új lehetőségekkel az AMS-ben! Szeretnél eredményesebb, hatékonyabb lenni? Fejlődni? Vagy egyszerűen talpon maradnál a már meglévő eszközeiddel?…

Bővebben...

Fejétől bűzlik… III., avagy: Zűrzavar és káosz

Írta Szamosfalvi István | 2012-08-22

Ha azt akarja, hogy vállalkozása élete biztos alapokon álljon, több pénze, biztosabb egzisztenciája legyen, mint korábban, két dolgot tehet: vagy…

Bővebben...

Fizetés

Írta Szamosfalvi István | 2012-08-15

Ne csak sejtse, tudja és csinálja is! Minden vállalkozás esetében a dolgozóknak van egy közös célja. A fizetés. Ehhez viszont…

Bővebben...

Bukj sokat!

Írta Szamosfalvi István | 2012-07-31

Feltűnt számomra, hogy az engem megkereső ügyfelek többségénél megjelenik ugyanaz az indok, amiért management rendszer bevezetésére adják a fejüket. Mondhatom…

Bővebben...

Fejétől bűzlik… III., avagy: Zűrzavar és káosz

Írta Szamosfalvi István | 2012-07-24

Ha azt akarja, hogy vállalkozása élete biztos alapokon álljon, több pénze, biztosabb egzisztenciája legyen, mint korábban, két dolgot tehet: vagy…

Bővebben...

Szabadulj meg az ügyféltől örökre!

Írta Szamosfalvi István | 2012-07-17

Kifinomult módszerre sincs szükség ahhoz, hogy megszabadulhasson ügyfeleitől. Úgy is lehet, hogy minél több pénzébe kerüljön… Csak akarnia kell, és…

Bővebben...

Gyanús vagy!

Írta Szamosfalvi István | 2012-07-03

Az eddigiektől eltérően nem a vevőszerzés, vagy a már meglévő vevők megtartása lesz a mai téma. Egy mindennapi problémára szeretném…

Bővebben...

Pont ilyen kell!

Írta Szamosfalvi István | 2012-06-18

A vevőszerzés, a már meglévők megtartása egy vállalkozás életében a legfontosabb tényező. Az Ön vállalkozása sem kivétel ez alól. Ha folyamatosan…

Bővebben...

Fejétől bűzlik… II. rész

Írta Szamosfalvi István | 2012-06-13

Vállalkozása életben maradásának legfontosabb tényezője a vevő, a vevő megtartása, a lehetséges új vevők megszerzése. Erre vonatkozóan már megosztottam Önnel…

Bővebben...

Nem kérek több hírlevelet!

Írta Szamosfalvi István | 2012-06-05

Van két dinnyeárus. A termék mindkettőnél egyformán érett, kicsik – nagyok vegyesen, méhek zsongják körül a felvágott gyümölcsöt. Egyszóval jót…

Bővebben...

Álcázott cikkszámok

Írta Szamosfalvi István | 2012-05-23

Az ügyfél bemegy Önhöz. Ajánlatot kér javíttatásra, alkatrészre. Ön olyan ajánlatot ad Neki, amivel mindketten jól járnak. Az ügyfél a…

Bővebben...

Fejétől bűzlik… I. rész

Írta Szamosfalvi István | 2012-05-16

Vállalkozása életben maradásának legfontosabb tényezője a vevő, a vevő megtartása, a lehetséges új vevők megszerzése. Bizonyára nem azért hozta létre…

Bővebben...

Verzió 6.2.8.0. / 6.2.8.1. – Frissítsen!

Írta Szamosfalvi István | 2012-05-14

2012/05/14             6.2.8.0. / 6.2.8.1. a legújabb verzió! Jelenlegi verziónk kiadása során nagy hangsúlyt fektettünk a program funkcióinak minél egyszerűbb és…

Bővebben...

Mi van akkor, ha…

Írta Szamosfalvi István | 2012-05-10

… lebetegszik a kollégája, aki az ügyfeleivel tartja a kapcsolatot? Aki pontosan vezeti a teendőket, kiosztja a munkákat. Vagy egyszerűen csak…

Bővebben...

Így jártam egy szervizben…

Írta Szamosfalvi István | 2012-04-24

Vállalkozása szempontjából legfontosabb az ügyfél megtartása. Ha elégedetten távozik, nagy valószínűséggel vissza is fog térni Önhöz, amikor ismét szüksége lesz…

Bővebben...

Kisebb költséggel jobb kiszolgálás!

Írta Szamosfalvi István | 2012-04-18

Tudja, mennyit bukik egy elfekvő alkatrészen? Tudja, pontosan mennyi pénze áll raktárkészletében? Ki tudja szolgálni ügyfeleit? Minden termékének megvan a…

Bővebben...

Visszahívás-2

Írta Szamosfalvi István | 2012-04-05

Vannak olyan apróságok, amelyek még az Ön figyelmét is elkerülik. Pedig annyira egyszerű, és magától értetődő… és ha kihasználja ezeket…

Bővebben...

Banánhéj

Írta Szamosfalvi István | 2012-03-29

Életünk során előfordul, hogy elcsúszunk az utunkba kerülő banánhéjon. Akár készakarva dobták elénk, akár csak odakerült valahogyan… Nekem van egy…

Bővebben...

Álcázott cikkszámok

Írta Szamosfalvi István | 2012-03-13

Az ügyfél bemegy Önhöz. Ajánlatot kér javíttatásra, alkatrészre. Ön olyan ajánlatot ad Neki, amivel mindketten jól járnak. Az ügyfél a…

Bővebben...

Barátkozzunk!

Írta Szamosfalvi István | 2012-03-06

Cége üzemeltetése során elengedhetetlen, hogy mindig átlássa annak működését. Tudnia kell, hogy áll a raktárkészlete, van-e beszorult termék, és ha…

Bővebben...

Megvan a tű a szénakazalban!

Írta Szamosfalvi István | 2012-03-06

Cége fennmaradásának szempontjából a legfontosabb az ügyfélszerzés. Nincs más mód, bizalmat kell építenie ügyfeleiben. Korábban már leírtam,hogy ehhez nem kell…

Bővebben...

Kisebb költséggel jobb kiszolgálás!

Írta Szamosfalvi István | 2012-02-15

Tudja, mennyit bukik egy elfekvő alkatrészen? Tudja, pontosan mennyi pénze áll raktárkészletében? Ki tudja szolgálni ügyfeleit? Minden termékének megvan a…

Bővebben...