Ennyire nem kell a vevő?
Ennyire nem kell a vevő?
Mert 10 szervizből 8-ban hánykolódik az előjegyzés naptár
Gondolom már Te is észrevetted: verseny van.
Egyre több az eszkimó és egyre kevesebb a fóka. Jobbnak kell lenned, mint a többiek.
Nincs mese.
A gyengék ellhullnak, az ügyesek megerősödnek.
Ezt szokták a válság előnyének felhozni.
Az a kérdés, Te melyik oldalra állsz?
Nem kérdés nyerni akarsz, amit én is szívből remélek, és meg is akarok tenni mindent azért, hogy ez meg is valósuljon. Mit lehet tenni?
Tehát mit lehet tenni?
Könnyű azt mondani, hogy jobbnak lenni!
Gondolkozzunk a vevő fejével! Méghozzá olyan vevőével, akit Te akarsz magadnak.
Még hogy én válogassak? Jöjjenek a vevők számolatlanul és kész.
Biztos?
Olyanok is akik nem fizetnek?
Ugye hogy nem.
Minimum olyan vevőket akarunk, akik fizetnek.
Csakhogy a vevő minél jobban szeretné elkölteni a pénzét.
Meg fogja nézni, hogy hol jár jobban.
Hallgatja a másik vevőt és információkat szerez a döntéséhez.
Ki fog próbálni Téged és mást is.
A vevő dolga sem könnyű.
Te tudod, hogy megadod neki a pénzéért, ami jár neki, sőt sokszor lehet, hogy többet is.
De a vevő ezt honnan fogja tudni?
Megtudhatod jövő héten!
Ha most azonnal kíváncsi vagy:
Bárhogy nézzük is, az előjegyzési naptárad telítettsége meghatározza a következő időszaki bevételedet is.
Most egy olyan lehetőséget kínálok Neked, amellyel ez a problémád megoldódik minden nehézség nélkül!
Csupán döntést kell hoznod, hogy szervized működését átláthatóvá teszed.
Ne feledd! A határidő 2012. december 20.
Rendeld meg mielőbb!
Részletekért hívj most a +36 1 284 00 30 telefonszámon.